Un espectacular incendi ha calcinat completament un turisme i també ha afectat dos arbres al camí de la Vall del Paradís.

Un aparatós incendi ha despertat la matinada d’aquest divendres els veïns de Manresa després que un turisme hagi quedat completament calcinat al camí de la Vall del Paradís. L’avís als serveis d’emergències s’ha rebut a les 00.11 hores a través del telèfon d’emergències 112.

Quan els Bombers de la Generalitat han arribat al lloc dels fets, el vehicle es trobava totalment envoltat per les flames, amb el foc completament desenvolupat, fet que ha obligat els efectius a actuar amb rapidesa per evitar que l’incendi s’estengués.

Les flames també han afectat l’entorn

L’incendi no només ha destruït completament el cotxe, sinó que també ha acabat afectant dos arbres situats al costat del vehicle, que han patit danys a causa de la intensitat del foc.

Els Bombers hi han treballat amb una dotació, que ha aconseguit extingir les flames i assegurar la zona.

Sense persones ferides

Malgrat l’espectacularitat de l’incendi, els serveis d’emergències han confirmat que no hi ha hagut cap persona ferida. De moment no han transcendit les causes que haurien originat el foc, que es podran determinar un cop s’analitzi l’estat del vehicle.

La ràpida intervenció dels Bombers ha evitat que les flames es propaguessin a més vegetació o a altres elements de l’entorn.

“`


- Et Recomanem -