Controls a la primera setmana de vigència

L’Ajuntament de Manresa continua endavant amb la seva iniciativa per modernitzar la mobilitat urbana, millorant la seguretat i fomentant una convivència harmònica entre vianants i vehicles de mobilitat personal. Després d’aprovar la nova Ordenança de Circulació de Cicles i Vehicles de Mobilitat Personal (VMP) el maig passat, s’ha posat en marxa una nova fase de desplegament que inclou la col·locació de senyalització a la ciutat.

Fases de senyalització i restriccions

En aquesta primera setmana d’aplicació de la normativa, la Policia Local ha realitzat controls exhaustius que han donat lloc a la retirada de 23 vehicles de mobilitat personal i hi ha hagut 36 denúncies per incompliments. La nova senyalització pretén aclarir les restriccions i funcions de cada zona de la ciutat, amb especial atenció a les àrees destinades a vianants.

Promoció i comunicació per a joves

Per garantir que els usuaris, especialment aquells de franges d’edat més joves, estiguin informats de les noves regles, l’Ajuntament ha dissenyat una campanya de comunicació que inclou fullets informatius i vídeos promocionals. A més, es realitzaran anuncis en mitjans digitals i públics per maximitzar l’abast d’aquesta iniciativa.

Un model urbà segur i sostenible

La regulació de la circulació de patinets és una part fonamental de l’estratègia de l’Ajuntament per crear una ciutat més segura i sostenible. Aquesta nova normativa té com a objectiu proporcionar un espai públic de qualitat on tothom pugui desplaçar-se amb seguretat, garantint una mobilitat respectuosa i eficient.


- Et Recomanem -