Il·luminació especial per a la conscienciació sobre la Síndrome MED13L

Avui, 13 de maig, l’Ajuntament de Manresa participarà en accions globals per promoure la consciència sobre la síndrome MED13L, una malaltia genètica poc comú. La façana de l’ajuntament es vestirà de color taronja, un gest simbòlic que s’efectuarà entre les 21:00 i les 22:30 hores.

La síndrome MED13L afecta el desenvolupament, presentant una varietat de símptomes, incloent retards en el desenvolupament, discapacitat intel·lectual i característiques facials distintives. Persones afectades poden enfrontar dificultats en el to muscular i habilitats motores, així com en la comunicació i l’interacció social.

Mitjançant aquesta iniciativa, Manresa busca donar visibilitat a aquesta condició minoritària i ressaltar la importància de la investigació genètica per entendre i millorar els tractaments per a aquests trastorns, així com brindar suport a les famílies impactades.


- Et Recomanem -