
El Museu de Manresa acull l’exposició ‘Cosmogonia de les imatges’
La nova exposició itinerant, ‘Cosmogonia de les imatges’, s’inaugurarà al Museu de Manresa el proper dimecres 13 de maig a les 19 h amb la presència del reconegut artista català Joan Fontcuberta. Aquesta mostra estarà disponible del 14 de maig al 28 de juny a la Sala del claustre.
En aquesta exposició, el visitant podrà explorar els mecanismes de creació del fotògraf, qui ha estat guardonat amb diversos premis internacionals, incloent el prestigiós Premi Hasselblad. El projecte vol provocar una reflexió sobre la importància i el valor de la imatge a través d’una composició de grans fotografies i vitrines.
El disseny de la mostra és obra de Jesus Galdón i compta amb la coordinació de Jaume Vidal Oliveras i un equip de comissaris formats per Andrea Barbarà, Sara El Kaiss, Gabriel Fonseca, Helena Mate i Èrica Simón.
Activitats complementàries
Per enriquir l’experiència dels visitants, s’han organitzat diferents activitats paral·leles. El diumenge 17 de maig a les 11 h es realitzarà una visita comentada amb motiu del Dia Internacional dels Museus, amb una repetició el dissabte 20 de juny a les 17 h. A més, el dijous 21 de maig a les 18 h tindrà lloc una taula rodona sobre el comissariat de la fotografia de Fontcuberta, que estarà dirigida pels comissaris de l’exposició.
Totes les activitats són gratuïtes, però es recomana fer reserva prèvia a través de la web museudemanresa.cat.
Informació pràctica
- Lloc: Museu de Manresa. Sala del claustre. Plaça de Sant Ignasi 14-16, Manresa.
- Inauguració: Dimecres 13 de maig a les 19 h.
- Horaris de visita: De dijous a dissabte de 10 a 18 h. Diumenges i festius de 10 a 15 h, fins al 28 de juny.
- Et Recomanem -
