
L’Auditori de la Plana de l’Om acollirà les jornades d’estiu
Del 25 al 27 de juny, Manresa serà l’escenari de la vuitena edició de la Universitat Catalana d’Estiu amb el lema ‘Població i recursos: un equilibri molt fràgil’. Aquest any, per primera vegada, l’accés a totes les ponències i debats serà completament gratuït, només caldrà inscriure’s prèviament a través de uce.cat.
La Universitat Catalana d’Estiu es consolida com una de les cites més rellevants en termes de coneixement i reflexió a Catalunya durant l’estiu. La seva inauguració tindrà lloc el dijous 25 de juny, amb la ponència inaugural ‘El miracle industrial i econòmic català’, a càrrec d’Albert Carreras, catedràtic d’història i institucions econòmiques de la Universitat Pompeu Fabra. Aquesta sessió donarà el tret de sortida a un programa de tres dies en què experts de diversos àmbits debatrà sobre qüestions d’actualitat com els habitatges, les migracions i l’ús de les energies renovables.
Les jornades comptaran amb la participació d’importants figures de l’àmbit acadèmic i professional, incloent Vicenç Villatoro, Salvador Cardús i Dolors Garcia, entre altres. Les taules rodones, debats i projeccions audiovisuals enriquiran el programa, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a la ciutadania.
Les inscripcions són limitades i s’haurà de garantir l’accés a l’Auditori de la Plana de l’Om mitjançant una inscripció prèvia a la pàgina web oficial. A més, s’inclouran activitats culturals com la projecció dels documentals _Esperant l’aigua_ i _Sisè primera_, que tracten temes rellevants sobre el medi ambient i l’habitatge.
- Et Recomanem -
