
Concert de Júlia Cruz per commemorar el Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia
El proper 16 de maig, el claustre del Museu de Manresa – Museu del Barroc de Catalunya serà l’escenari d’un concert molt esperat. La cantautora Júlia Cruz, acompanyada per la guitarrista Irene Garcés, oferirà una actuació que forma part de l’acte institucional dedicat a commemorar el Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia. El concert començarà a les 19.30h i comptarà amb la presència d’autoritats com l’alcalde Marc Aloy Guàrdia i la regidora de Feminismes i LGTBI, Isabel Sánchez Pulido.
Júlia Cruz promet una vetllada íntima amb un repertori de cançons pròpies i versions que exploren les vivències i desitjos a través d’una mirada transfeminista. En aquesta ocasió, el concert no només és un esdeveniment musical, sinó que destaca la importància de la visibilització de les polítiques d’igualtat i drets LGTBI+, acordades en el ple municipal del 20 d’abril de 2017.
A més del concert, la celebració inclourà la penjada de la bandera irisada a l’Ajuntament aquest 15 de maig, i una sèrie d’activitats que han començat el 8 de maig i es prolongaran fins al 22 de maig, incloent tallers i xerrades sobre diversitat sexual i refugi.
Amb aquest conjunt d’iniciatives, l’Ajuntament de Manresa reafirma el seu compromís amb la defensa de la diversitat com un deure col·lectiu de la societat.
- Et Recomanem -
