
El Festival Internacional de Cinema Documental ‘DocsBarcelona’ arriba a Manresa
El Festival Internacional de Cinema Documental ‘DocsBarcelona’ dará inici en l’Espai Plana de l’Om de Manresa de dimecres a divendres, en el marc de la 29a edició d’aquest festival, que se celebra entre el 7 i el 17 de maig a Barcelona.
El dimecres 13 de maig, a les 19 h, s’ofereix la projecció de ‘Bèstia’ d’Helena Garza, un documental que retrata la vida de tres caçadors de la Catalunya interior, mostrant la tensió entre dues mentalitats molt diferents.
El dijous 14 de maig, també a les 19 h, es presentarà ‘Plató 3’ de Maria Borrell. Aquesta projecció comptarà amb la participació de la directora i altres membres de l’equip que participaran en un col·loqui posterior. ‘Plató 3’ explora la història d’un grup de joves que intenta recuperar els records del seu passat en un pub tancat.
Finalment, el divendres 15 de maig a les 19 h, s’estrenarà ‘Mailin’ de Maria Silvia Esteve, un emotiu documental sobre la sanació d’una nena que va patir abusos durant 15 anys i la seva lluita per la justícia.
Amb l’objectiu de fer accessible el cinema documental a Manresa, diversos organismes s’unixen al projecte del festival, promoguent així el Docs a prop. L’entrada és lliure.
- Et Recomanem -
