Activitats per a tothom durant el Dia dels Museus

Del 13 al 18 de maig, Manresa acollirà una variada oferta d’activitats lúdiques, educatives i culturals en set museus i espais museístics. El Dia Internacional dels Museus (DIM) permetrà a la ciutadania gaudir de visites i participacions en els següents centres: el Museu de Manresa, el Museu de l’Aigua i el Tèxtil, el Centre de l’Aigua de Can Font, la Casa de la Culla, la basílica de la Seu, el museu de Geologia Valentí Masachs i el Carrer del Balç.

Lema del DIM: Museus unint un món dividit Per aquest any, l’ICOM proposa un lema que busca fomentar el diàleg i la pau entre les comunitats, així com promoure la inclusió i el respecte a les diferències. Les activitats programades permetran reflexionar sobre la gestió dels recursos i el valor de la cooperació per a la pau.

El programa d’activitats s’iniciarà el 13 de maig amb una conferència sobre recursos geopolítics i la inauguració d’una exposició que comptarà amb la presència de l’artista Joan Fontcuberta al Museu de Manresa. Altres activitats inclouran conferències, visites guiades, i sessions de ioga.

En el marc de la Nit dels Museus, s’oferirà un concert i visites nocturnes al Museu de Manresa, així com una ballada de swing al MAT. Les activitats familiars estaran presents al llarg del cap de setmana, amb la programació de visites i tallers per a nens.

Per saber més sobre les activitats, podeu consultar la pàgina web www.manresa.cat/DIM.


- Et Recomanem -