L’Ajuntament de Manresa organitza una xerrada amb experts sobre Iran

El dimarts 12 de maig a les 19 h, la Biblioteca del Casino acollirà una xerrada titulada ‘La lluita per la dignitat humana a l’Iran, entre la repressió i la guerra’, presentada per l’Ajuntament de Manresa a través de la regidoria de Cooperació. Aquest esdeveniment comptarà amb la participació d’Anahita Nassir Mónaco, politòloga catalano-iraniana, i Jordi Armadans Gil, politòleg i periodista, qui s’endinsaran en la situació actual d’Iran.

Nassir Mónaco, analista especialitzada en la realitat iraniana, i Armadans Gil, expert en conflictes, exploraran el context geopolític de l’Iran, analitzant la seva rica cultura i la lluita constant pels drets humans, la igualtat i la llibertat. Serà una oportunitat per a l’intercanvi d’idees sobre el futur d’aquest país fascinant.

Per tancar l’acte, el reconegut músic tradició iraniana, Aram Alipour, oferirà una actuació en directe, interpretant peces tradicionals i de folklore lori. Alipour és molt respectat a nivell internacional per la seva influència en la música tradicional iraniana.

Amb la seva formació en Relacions Internacionals, Anahita Nassir aportarà un punt de vista profund sobre el paper de la dona en la lluita pels drets humans, mentre que Jordi Armadans compartira la seva experiència en temes de pau i seguretat. Asseguren que l’esdeveniment serà una ocasió única per a la comunitat de Manresa i per a aquells interessats en comprendre millor la complexitat de l’Iran.


- Et Recomanem -