Manresa celebra el Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia amb un ampli programa d’activitats

Amb el lema “+Manresa +Diversa STOP LGTBI-FÒBIA!”, la ciutat organitza un esforç comunitari dedicat a la igualtat i la visibilitat del col·lectiu LGTBI. L’Ajuntament de Manresa commemorarà el Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia amb una varieta d’esdeveniments que s’iniciaran el divendres 8 de maig i finalitzaran el 22 de maig.

L’acte central tindrà lloc el dissabte 16 de maig al Museu del Barroc, on el concert de la cantautora Júlia Cruz promet ser un dels moments més destacats. Aquesta proposta cultural es durà a terme a les 19.30 h i estarà presidida pel nostre alcalde, Marc Aloy Guàrdia, i la regidora de Feminismes i LGTBI, Isabel Sánchez Pulido.

A més, el divendres 15 de maig es penjarà la bandera irisada al balcó de l’Ajuntament com un simbolisme de la nostra lluita. Entre les activitats programades, destaca la Nit de Festa del dissabte 9 de maig, amb actuacions de grups com FADES i DJs reconeguts, tot en un ambient festiu i inclusiu. L’entrada és gratuïta i començarà a les 22.00 h.

Finalment, el 22 de maig s’organitzarà una matinal educativa sobre diversitat sexual i de gènere, pensada per enriquir la comprensió i la sensibilització del tema entre la ciutadania.

Amb totes aquestes activitats, Manresa demostra un compromís ferm en la lluita contra l’LGTBI-fòbia, implicant a tota la comunitat en aquest important esforç per promoure la igualtat.


- Et Recomanem -